Κατηγορίες

Ελέγχω τις γνώσεις μου στην Ορθογραφία, τη Γραμματική και το Λεξιλόγιο Δ' Δημοτικού, Σαββάλας

-15% Ελέγχω τις γνώσεις μου στην Ορθογραφία, τη Γραμματική και το Λεξιλόγιο Δ' Δημοτικού, Σαββάλας
Κατασκευαστής: Σαββάλας
Κωδικός Προϊόντος: 21191
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
13,70€ 11,65€ Χωρίς ΦΠΑ:10,99€
Ποσότητα: Καλάθι

Κατηγορίες: Δ'Δημοτικού

Συγγραφέας: Σάκκου Νίκη

Μάθημα: Νεοελληνική Γλώσσα

Ηλικία: 9 ετών

 

ΣΕΛΙΔΕΣ: 336ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 17Χ24ΤΥΠΟΣ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ: Μαλακό

 

 

Η ελληνική γλώσσα είναι από τις πλουσιότερες του κόσμου. Ίσως γι’ αυτό η «κατάκτησή» της δυσκολεύει τα παιδιά.

Επίσης, είναι γνωστό ότι η ύλη της νεοελληνικής γραμματικής και του συντακτικού διδάσκονται αναλυτικά στο δημοτικό, ενώ στο γυμνάσιο διδάσκονται ενδεικτικά κάποια γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις «δυσκολίες» αλλά και τον παράγοντα «ηλικία», το βιβλίο αυτό στοχεύει να συμβάλει στη γνωριμία του παιδιού με τον πλούτο της ελληνικής γλώσσας και στην υπό μορφή παιχνιδιού «κατάκτησή» της.

Το βιβλίο αυτό έχει σκοπό να βοηθήσει τους μαθητές να ελέγξουν τις γνώσεις τους και να εξασκηθούν στο μάθημα της Γλώσσας. Για το λόγο αυτό ακολουθεί μάθημα-μάθημα το σχολικό βιβλίο, δίνοντας έμφαση στη γραμματική, το συντακτικό, την ορθογραφία και το λεξιλόγιο.

Το κάθε μάθημα περιλαμβάνει:

• η γραμματική ή το συντακτικό του μαθήματος

• την ορθογραφία του μαθήματος

• το λεξιλόγιο του μαθήματος (συνώνυμα και αντίθετα των σημαντικότερων λέξεων του κειμένου)

• ερωτήσεις-ασκήσεις πολλαπλής επιλογής.

Στο τέλος κάθε ενότητας υπάρχει το Μιλάμε και γράφουμε σωστά, με ερωτήσεις-ασκήσεις πολλαπλής επιλογής που αφορούν λάθη που γίνονται συχνά στο γραπτό και τον προφορικό λόγο.

Οι απαντήσεις όλων των ερωτήσεων βρίσκονται στο τέλος του βιβλίου.

 

Ενημερώστε μας στα σχόλια αν θέλετε ντύσιμο στο βιβλίο σας (κόστος: +0,90€).

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για το προϊόν.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Το Όνομα σας:


Η Αξιολόγηση σας: Σημείωση: δε μεταφράζεται η HTML!

Βαθμολογία: Κακή           Καλή

Εισάγετε τον κωδικό στο ακόλουθο πλαίσιο: